اسلیمینگ آبی

اسلیمینگ آبی

نمایندگی فروش کپسول های لاغری اسلیمینگ
اسلیمینگ آبی

اسلیمینگ آبی

نمایندگی فروش کپسول های لاغری اسلیمینگ

گلوکوزامین

گلوکوزامینMove Free مکملی برای مفاصل



تعداد:170عدد


شرکت (schiff natrition)از سال ۱۹۴۰ انواع ویتامین ها و مکمل های غذایی را تولید نموده است و move free advanced یکی از محصولات سلامت مفصل دانست .

Move free advanced دارای فرمولاسیون ویژه ای است که آن را از سایر محصولات حاوی گلوکزامین و کندروئتین متمایز می کند  مکمل غذایی Move Free 

الف: اثر آن در تسکین درد مفاصل ۲ برابر بیشتر از مصرف گلوکزامین و کندروتئتین به تنهایی است

ب: درد مفاصل را در کمتر از ۷ روز بهبود می بخشد


این محصول از ترکیب ویژه ای از ۴ ماده است :

۱- مایع مفصلی (joint fiuid)

غضروف ها از کلاژن پروتئین و آب ساخته شده اند حدود ۸۵ درصد غضروف ها را آب تشکیل می دهد که از مفاصل به عنوان جاذب فشار محافظت می نمایند بدین ترتیب زمانی که غضروف آسیب می بیند یا پاره می شود مفصل مربوطه می تواند دردناک شده قابلیت انعطاف خود را از دست بدهد و محدودیت حرکت پیدا کند .

۲- Uniflex

طی عمل اکسیداسیون رادیکال های آزاد و مولکول های ناپیدار تولید می شوند . با افزایش سن این رادیکال ها می توانند موجب تولید واکنش های زنجیره ای خاصی شوند که آُسیب سلولی را در پی دارد . در این جا است که آنتی اکسیدان ها اثر خود را نشان می دهند این مواد می توانند به رادیکال های آزاد حمله کرده و آسیب سلول ها را کنترل نمایند و دقیقا بدین علت است که uniflex اهمیت دارد .


۳- گلوکزآمین

گلوکزامین به طور طبیعی در سلول های بدن وجود دارد و از ترکیب گلوکز و اسید آمینه گلوتامین ساخته می شود گلوکزامین در ساخت و ترمیم غضروف ها نقش اساسی دارد . این ماده یک پیش نیاز و ماده ضروری برای ساختGAG)Glycosaminoglycam) در بافت پیوندی است و مطالعات علمی نشان داده اند که گلوکزامین موجب سلامت مفاصل و قابلیت انعطاف آن ها می گردد.


۴- کندروئیتین

کندروئیتین نیز به طور طبیعی در بافت های مفصلی یافت می شود و یک نوع Glycosaminoglycam سولفاته است که معمولا به پروتئین ها متصل شده و نوعی پروتئو گلایکان را تشکیل می دهد کندروئیتین سولفات یک جزء بسیار مهم سازنده غضروف است و با مهار عوامل التهابی نظیر il-1beta , thf-alpha و دیگر آنزیم های دژنراتیو از بروز آسیب به مفاصل جلوگیری می کند کندروئیتین با احتباس آب در غضروف ها سبب حفظ قابلیت ارتجاعی آنها می گردد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.