اسلیمینگ آبی

اسلیمینگ آبی

نمایندگی فروش کپسول های لاغری اسلیمینگ
اسلیمینگ آبی

اسلیمینگ آبی

نمایندگی فروش کپسول های لاغری اسلیمینگ

اسلیمینگ طلایی

اسلیمینگ طلایی محصول شرکت هورون آمریکا است که یکی از پرطرفدار ترین محصولات لاغری سری اسلیمینگ در ایران است،این محصول از گیاهاندارویی و گیاهی بومی کشور یونان به دست آمده است که کاملا گیاهی است و هیچگونه ناخالصی شیمیایی و مخدر درآن وجود ندارد.

اسلیمینگ طلایی با کاهش شدید اشتها تمایل فرد را به غذا خوردن در حد صفر کاهش میدهد و بدن را مجبور میکند برای تامین انرژی مورد نیاز خود از  ذخایر چربی خود استفاده کند و همچنین با افزایش شدید متابولیسم سوخت و ساز بدن را بالا میبرد و فعالیت متابولیکی بین سلولی را تسریع میکند که نتیجه آن تبدیل سلول های چربی به انرژی و در نتیجه کاهش وزن و چربی سوزی است،با مصرف یک دوره اسلیمینگ طلایی میتوان در یک دوره وزنی بین 7 تا 12 کیلوگرم و بدون عارضه کم کرد.

اسلیمینگ طلایی به پوست آسیبی نمیرساند و مانع از ترک خوردگی و تیرگی های ناشی از لاغری میشود.

اسلیمینگ طلایی هیچگونه عارضه ای برای فرد مصرف کننده به همراه ندارد اما این در صورتی است که موارد منع مصرف رعایت شودموارد منع مصرف:

  • بیماران قلبی و عروقی.
  • بیماران کبدی و کلیوی.
  • افراد زیر 18 سال و بالای 60 سال.
  • بانوان باردار و شیرده.
  • افراد داری بیماری های خاص حتما مشاوره شوند.
  • از مصرف این محصول سر خود و بدون برنامه جدا خودداری کنید.


کپسول لاغری بلوبری

کپسول لاغری بلوبری ساخت کشور برزیل قویترین و بهترین محصول لاغری موجود در بازار است که تاثیرات فوق العاده و سریع این محصول را به پرطرفدارترین محصول لاغری در ایران تبدیل کرده است.

کپسول لاغری بلوبری از عصاره میوه بلوبری به دست آمد است و محتویات آن کاملا گیاهی و بدون هیچ گونه ناخالصی شیمایی و مخدر است،محتویات کپسول بلوبری سرشار از آنتی اکسیدان و  مواد مغذی معدنی است که به عملکرد حافظه در طول دوره مصرف کمک بسیاری میکند.

با مصرف یک دوره کپسول لاغری بلوبری میتوان وزنی بین 10 تا 18 کیلوگرم و بدون عوارض جانبی کم کرد،عملکرد کپسول بلوبری به این صورت است که ابتدا با کاهش شدید اشتها در حد صفر فرد را از خوردن بازمیدارد و بدن را مجبور میکند برای تامین انرژی مورد نیاز خود از ذخایر چربی خود استفاده کند،در مرحله بعد و با افزایش شدید متابولیسم  فعالیت متابولیکی بین سلولی سلول های چربی را افزایش میدهد و باعث تبدیل سلول های چربی به انرژی مورد نیاز بدن میشود.

موارد منع مصرف:

افراد زیر 18 سال و بالای 60 سال.

بیماران قلبی و عروقی.

بیماران کبدی و کلیوی.

بانوان باردار و شیرده.

افراد دارای بیماری های خاص حتما قبل از مصرف مشاوره شوند.

از مصرف سرخود و بدون برنامه این محصول جدا خودداری کنید.


کپسول لاغری گلوریا

کپسول لاغری گلوریا از جدیدترین محصولات لاغری تولید شده در کشور اسپانیا است.قرص لاغری گلوریا چربی سوز و کاهش دهنده شدید اشتها است و با مصرف آن میوان در یک دوره وزنی بین 10 تا 15 کیلوگرم و بدون بازگشت کم کرد.

کپسول لاغری گلوریا گیاهی است و در آن هیچگنه مواد مخدر نظیر آمفتامین ها و مواد شیمیایی به کار نرفته است که این امر باعث سلامت بالای این محصول شده است.

عملکرد کپسول لاغری گلوریا به این صورت است که ابتدا با کاهش شدید اشتها فرد را از پرخوری و ریزه خواری باز میدارد و مانع از آن میشود که مواد غذایی اضافه به بدن برسد که به صورت چربی اضافه ذخیره میشدند،سپس با افزایش شدید متابولیسم و سوخت و ساز بدن فعالیت متابولیکی بین سلولی را افزایش میدهد که موجب تبدیل سلول های چربی به انرژی مورد نیاز بدن میشود.

 

موارد منع مصرف:

بیماران قلبی و عروقی نظیر فشار خون،دیابت،و تپش قلب.

بیماران کبدی و کلیوی نظیر انواع نارسایی ها.

افراد زیر 18 سال و بالای 60 سال.

بانوان باردار و شیرده.

مصرف خودسرانه و بدون رنامه و مشاوره.

از دسترسی کودکان دور باشد.

در صورت داشتن هرگونه بیماری خاص حتما مشاوره شوید.

 

قرص لاغری بلوبری

کپسول بلوبری ساخت کشور برزیل بهترین و موثرترین قرص لاغری موجود در بازار است،با مصرف قرص های لاغری بلوبری میتوان در یک دوره وزنی بین 10 تا 18 کیلوگرم و بدون بازگشت کم کرد.

کپسول های لاغری بلوبری کاملا گیاهی بوده و در آن هیچگونه مواد مخدر نظیر آمفتامین ها به کار نرفته است و نیز عاری از هرگونه مواد شیمیایی است که این باعث سلامت بالای قرص بلوبری شده است.

مصرف قرص لاغری بلوبری هیچگونه عوارض جانبی برای فرد به همراه نخواهد داشت و این در صورتی است که نکات منع مصرف رعایت شود.

کپسول های بلوبری ابتدا با کاهش شدید اشتها فرد را از پرخوری و ریزه خواری منع میکند و سپس با افزایش شدید متابولیسم باعث افزایش فعالیت متابولیکی بین سلولی و در نتیجه تبدیل سلول های چربی به انرژِی میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.