اسلیمینگ آبی

اسلیمینگ آبی

نمایندگی فروش کپسول های لاغری اسلیمینگ
اسلیمینگ آبی

اسلیمینگ آبی

نمایندگی فروش کپسول های لاغری اسلیمینگ

گلوکوزامین

گلوکوزامینMove Free مکملی برای مفاصل



تعداد:170عدد


شرکت (schiff natrition)از سال ۱۹۴۰ انواع ویتامین ها و مکمل های غذایی را تولید نموده است و move free advanced یکی از محصولات سلامت مفصل دانست .

Move free advanced دارای فرمولاسیون ویژه ای است که آن را از سایر محصولات حاوی گلوکزامین و کندروئتین متمایز می کند  مکمل غذایی Move Free 

الف: اثر آن در تسکین درد مفاصل ۲ برابر بیشتر از مصرف گلوکزامین و کندروتئتین به تنهایی است

ب: درد مفاصل را در کمتر از ۷ روز بهبود می بخشد


این محصول از ترکیب ویژه ای از ۴ ماده است :

۱- مایع مفصلی (joint fiuid)

غضروف ها از کلاژن پروتئین و آب ساخته شده اند حدود ۸۵ درصد غضروف ها را آب تشکیل می دهد که از مفاصل به عنوان جاذب فشار محافظت می نمایند بدین ترتیب زمانی که غضروف آسیب می بیند یا پاره می شود مفصل مربوطه می تواند دردناک شده قابلیت انعطاف خود را از دست بدهد و محدودیت حرکت پیدا کند .

۲- Uniflex

طی عمل اکسیداسیون رادیکال های آزاد و مولکول های ناپیدار تولید می شوند . با افزایش سن این رادیکال ها می توانند موجب تولید واکنش های زنجیره ای خاصی شوند که آُسیب سلولی را در پی دارد . در این جا است که آنتی اکسیدان ها اثر خود را نشان می دهند این مواد می توانند به رادیکال های آزاد حمله کرده و آسیب سلول ها را کنترل نمایند و دقیقا بدین علت است که uniflex اهمیت دارد .


۳- گلوکزآمین

گلوکزامین به طور طبیعی در سلول های بدن وجود دارد و از ترکیب گلوکز و اسید آمینه گلوتامین ساخته می شود گلوکزامین در ساخت و ترمیم غضروف ها نقش اساسی دارد . این ماده یک پیش نیاز و ماده ضروری برای ساختGAG)Glycosaminoglycam) در بافت پیوندی است و مطالعات علمی نشان داده اند که گلوکزامین موجب سلامت مفاصل و قابلیت انعطاف آن ها می گردد.


۴- کندروئیتین

کندروئیتین نیز به طور طبیعی در بافت های مفصلی یافت می شود و یک نوع Glycosaminoglycam سولفاته است که معمولا به پروتئین ها متصل شده و نوعی پروتئو گلایکان را تشکیل می دهد کندروئیتین سولفات یک جزء بسیار مهم سازنده غضروف است و با مهار عوامل التهابی نظیر il-1beta , thf-alpha و دیگر آنزیم های دژنراتیو از بروز آسیب به مفاصل جلوگیری می کند کندروئیتین با احتباس آب در غضروف ها سبب حفظ قابلیت ارتجاعی آنها می گردد .

گینرکینگ مس رونی کلمن

گینرکینگ مس رونی کلمن


وزن:  7کیلوگرم


گینر کیگ مس رونی کلمن مکملی فوق العاده برای ساختن عضلات حجیم با کیفیت می باشد . برای افزایش وزن ، بدن شما نیاز دارد تا میزان کالری دریافت شده اش از میزان سوخت و ساز بیشتر باشد . اما قابل ذکر است که هر نوع کالری برای بدن مناسب نیست . کینگ مس کمپانی رونی کلمن ، شامل 1000 کالری 60g پروتئین با بالاترین کیفیت و 180g کربوهیدرات ) فقط 2.5 گرم شکر ) و چربی های سالم است .

مکمل King mass رونی کلمن علاوه بر داشتن با کیفیت ترین کالری در ترکیب خود ، دارای طعمی فوق العاده می باشد که در کمترین محصولی این دو ویژگی گنجانده می شود . گینر KING مس کمپانی رونی کلمن ، با طعم بستنی وانیلی ، قابلیت میکس شدن بسیار سریعی دارد و طعم بسیار خوب آن ، مصرفش را دلپذیر می کند . 

برای رشد و حجیم شدن عضلات ، ماهیچه ها نیاز به پروتئین کافی دارند . کینگ مس با داشتن 60gr پروتئین در هر وعده ، سوخت ماهیچه را تامین می کند و باعث افزایش حجم آن می شود . پروتئین و کربوهیدرات موجود در King مس ، ذخایر گلیکوژن را تامین می کند و ریکاوری بهتری را برای شما رقم می زند .

✔ ویژگی های کربو پروتئین کینگ مس رونی کلمن :

❶ کمک به افزایش وزن 

❷ دارای طعمی دلپذیر 

❸ افزایش نیرو 

❹حجم عضلات 

❺ ریکاوی بهتر و سریع تر عضلات ⁂ طریقه مصرف مکمل کینگ Mass رونی کلمن :

به نسبت هر پوند از وزن خود ، 1 تا 1.5 گرم را به صورت ترکیبی از کینگ مس ، غذا های با پروتئین بالا ، و غذا های دیگری که حاوی کالری و پروتئین بالایی هستند مصرف نمایید . بهتر است تا پروتئین لازم را در وعده های کوچک در طول روز پخش کنید تا پروتئین به طور مساوی در طول روز به بدنتان برسد . برای نتیجه بهتر ، لازم است محصول کینگ مس را در طول تمرینات مربوط به وزن و با استراحت زیاد ، زیر نظر مربی خود ، مصرف نمایید .

⚠ هشدار محصول : ✵ قابل استفاده برای افراد بالای 18 سال ✵ قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنید .

✵ اگر بیماری خاصی دارید ، داروی خاصی مصرف می کنید ، حامله و یا شیر ده هستید ، از مصرف آن اجتناب کنید .

✵ از دسترس کودکان و حیوانات دور نگه دارید .

شرکت تولید کننده : Ronnie Coleman آمریکا

وزن محصول : 7کیلو گرم

مورد استفاده برای : افزایش حجم عضلات --- افزایش وزن

پروتئین کامبت ماسل فارم (COMBAT BY MUSCLEPHARM)

پروتئین کامبت ماسل فارم (COMBAT BY MUSCLEPHARM)


وزن:1/810گرم


مزایای اصلی پروتئین کمبت ماسل فارم : 

تامین پروتئین ماهیچه های تا 8 ساعت 

پروتئین با سرعت جذب سریع، متوسط، و آهسته 

ترکیب آنزیم ها گوارشی برای سهولت در جذب 

حاوی گلوتامین و آمینو اسید ها و آرژنین 

هر وعده ، شامل 25 گرم پروتئین با کیفیت بالا و خوشمزه برای ورزَشکاران و افراد فعال فراهم می کند .افرادی که تمرینات قدرتی انجام می دهند و به دنبال یک پروتئین برتر و موثر هستند . برای به حداکثر رساندن رشد عضلات و اطیمنان از کیفیت پروتئین ، دانشمندان کمپانی ماسل فارم پودر پروتئین کمبت را با ترکیب انواع پروتئین با سرعت های مختلف هضم ساخته اند که می تواند تا 8 ساعت پروتئین مورد نیاز بدن را تامین کند . طعم و عطر فوق العاده ، مخلوط شدن سریع و آسان برای تامین مواد مغذی ، باعث شده است که فناوری پرودر پروتئین کمبت نسبت به رقبا یک قدرم جلوتر باشد . 

پودر کمبت از ترکیب پروتئین وی ایزوله ، وی کنسانتره ، وی هیدرولیزه آلبومین تخم مرغ و میسل کازئین تشکیل شده است که سرعت هضم و جذب متفاوتی دارند . این ترکیب بالاترین عملکرد پروتئین را ارائه می دهد .  پروتئین وی هیدرولیزه : به سرعت جذب می شوند و طیف وسیعی از آمینو اسیدها را برای عضله سازی فراهم می کنند .  میسل کازئین : به آرامی هضم می شوند و جذب آمینو اسید های آن چند ساعت به طول می انجامد . 

پروتئین وی کنسانتره : سرعت جذب متوسط دارد و پرمصرف ترین نوع پروتئین می باشد . 

آلبومین تخم مرغ : خاصیت همزیستی بالایی دارد و سرشار از BCAA و آرژنین می باشد که به تولید هرمون و عضله سازی کمک می کند . 

آنزیم های گوارشی : 60 میلی گرم در هروعده ارائه می شود که به هضم پروتئین و جذب سریع آن کمک می کند . 

بی سی ای ای و گلوتامین : ال- لوسین، ال- ایزولوسین، و ال- والین نگهاداری و ساخت بافت های عضلانی را بر عده دارند . ال – لوسین مهم ترین آمینو اسید جهت افزایش سنتر پروتئین و رشد عضلانی می باشد . ال – گلوتامین به ریکاوری کمک می کند و عضله سازی را تقویت می کند .

اسلیمنگ قرمز

اسلیمینگ قرمز نسخه سوم از کپسول های لاغزی ارائه شده توسط شرکت HORUN است که با مدل های طلایی و آبی و سبز تفاوت دارد.تفاوت اسلیمینگ قرمز با دیگر کپسول های ارائه شده توسط این شرکت ترکیبات متفاوت مواد تشکیل دهنده کپسول های 2 قوطی آن است. بسته اسلیمینگ قرمز 50 عدد کپسول دارد که دوز متداول مصرف آن روزی 2 عدد است.


شیوه مصرف و عملکرد این دو قوطی به شرح زیر است:


 


قوطی شماره 1:Appetite Reducer که باعث افزایش چربی سوزی در بدن میشود و باید از این قوطی 1 عدد به ضورت ناشتا مصرف گردد،زیرا بدن احتیاج به دستور افزایش متابولیسم در روز دارد که آن را تا انتهای روز ادامه دهد.


 


قوطی شماره 2:Fat Burner این بسته برای افزایش چربی سوزی بعد از کم شدن متابولیسم در طول روز است که معمولا بین ساعت 4 تا 5 است به همین دلیل بهتر است در این ساعات مصرف شوند تا متابولیسم بدنتان را به میزان مورد نیاز برساند.


برخلاف اشتباهات رایج در بین مصرف کنندگان اسلیمینگ،اسلیمینگ قرمز نیاز به ورزش ندارد.


 


ویژگی های اسلیمینگ قرمز:


 


.دارای 50 عدد کپسول

.دوره مصرف 25 روزه

.دارای الکارنتین برای افزایش چربی سوزی

سرعت تاثیر گذاری بیشتر نسبت به مدل سبز و آبی

تاثیر مطلوب در افزایش متابولیسم

دارای پلمپ مخصوص

گینرمس کور فا (MASS CORE FA)

گینرمس کور فا (MASS CORE FA)


وزن: 2/27 کیلوگرم

گینر مس کور شرکت فا یکی از بهترین مکمل های کربوپروتئین برای ورزشکاران و بدنسازان است که از سال 2004 تا کنون جز مکمل های پرطرفدار برای افزایش وزن بوده. مس کور فا از چند ترکیب پیچیده تشکیل شده است که رشد سریع عضلات و ازایش وزن به همراه افزایش قدرت را فراهم می کند . 

چند نمونه از ویژگی های کربو پروتئین مس کور شرکت فا :

افزایش حجم ، وزن و قدرت

ریکاوری سریع عضلات

حاوی آنزیم برای جذب بهتر

غنی شده با آمینو اسید ها

40 گرم پروتئین در هر وعده 

168 گرم کربوهیدرات برای افزایش سوخت و ساز و تولید انرژی

حاوی پروتئین کازئین دیر هضم 

هر وعده شامل 40 گرم پروتئین کامل، pepto pro ، پروتئین کازئین و آمینه اسیدها است. 136g از کربوهیدرات (ساده و پیچیده) در حین تمرینات انرژی لازم را فراهم می کند . 

مس کور فا حاوی آنزیم ها برای جذب بهتر است که سرعت ریکاوری و تامین انرژی عضلات خسته بعد تمرین را بهبود می بخشد . اسید آمینه لوسین که مهم ترین اسید آمینه برای فرایند سنتر پروتئین وافزایش حجم توده عضلانی است به این ترکیب اضافه شده .