اسلیمینگ آبی

اسلیمینگ آبی

نمایندگی فروش کپسول های لاغری اسلیمینگ
اسلیمینگ آبی

اسلیمینگ آبی

نمایندگی فروش کپسول های لاغری اسلیمینگ

مکمل گینر چیست؟

مکمل گینر چیست؟

کربوهیدرات ها از دو نوع ساده و مرکب تشکیل شده که زمان و مقدار مصرف هرکدام از اهمیت خاصی برخوردار است.با توجه به اهمیت کربوهیدرات ها مکمل های غذایی برای جبران این ماده و تامین انرژی لازم جهت بازسازی عضلات و بالا بردن وزن تولید شده اند که اصطلاخا به آنها افزاینده ی وزن و یا ویت گینر میگوبند.این مکمل های غذایی از میزان بالایی کربوهیدرات ،چربی و نیز مقداری پروتوئین تشکیل شده اند.

برای یک ورزشکار در حال افزایش وزن گینری که دارای پروتوئین با کیفیت بالا،کربوهیدرات و چربی قابل قبولی باشد،انتخاب مناسبی است.امروزه پرفروش ترین افزایش دهنده های وزن آنهایی هستند که هنگام ترکیب شدن با نیم لیتر آب به شما 600 تا 900 کالری در هر مصرف میدهند و میتواند مقدار کالری روزانه شما را به خوبی تامین کند.

اگر شما به پروتوئین بیشتری نیاز دارید باید گینری را انتخاب کنید که مقدار پروتوئنی آن نسبت به دیگر افزایش دهنده ها بیشتر باشد(50درصد پروتوئین و 50 درصد کربوهیدرات).

اگر پروتوئین مورد نیاز بدنتان را بدون این محصول تامین کرده اید ولی برای تامین کالری مورد نیاز روزانه با مشکل مواجه هستید،محصولی با پروتوئین کمتر و کربوهیدرات بیشتر برای شما مناسب تر است.(30درصد پروتوئین و 70 درصد کربوهیدرات).

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.