اسلیمینگ آبی

اسلیمینگ آبی

نمایندگی فروش کپسول های لاغری اسلیمینگ
اسلیمینگ آبی

اسلیمینگ آبی

نمایندگی فروش کپسول های لاغری اسلیمینگ

دلایل نتیجه نگرفتن در ورزش

بسیاری از افراد هستند که با ورزش طولانی مدت و منظم بازهم به نتیجه دلخواد خود نمیرسند و از پیشرفت خود در بدنسازی راضی نیستند،دلایل بسیاری برای این ناکامی وجود دارد که به مهمترین آنها میپردازیم:

1.نداشتن برنامه تخصصی:

اگر به دنبال رشد و پیشرفت هستید این را باید بدانید که در صورت نداشتن و استفاده نکردن از تکنیک های مختلف تمرینی و نداشتن ریز نکات تغذیه ای به هیچ وجه نتیجه متناسبی را دریافت نخواهید کرد.

2.استرس و آشفتگی:

اگر آرامش خاطر شما به دلایل مختلف محیط پیرامون از دست رفته است باید این را بدانید یکی از فاکتور های لازمه پیشرفت خود را از دست داده اید،خود را مدریت کنید و آرامش را جایگزین استرس و آشفتگی خود نمایید.

3.استراحت و خواب نامناسب:

عضلات شما نیاز به ریکاوری و استراحت دارند،نداشتن استراحت و کمبود خواب یکی از دلایل عدم رشد و پیشرفت برای شما به حساب می آید چرا که سطح هورمون های رشد در بدن شما کاهش یافته و ریکاوری عضلات شما با تعویق مواجه میشود.

4.دریافت پروتوئین و کربوهیدرات ناکافی:

بدن شما جهت ساختن عضلات نیازمند تمرینات جدی و پرفشار میباشد،این تمرینات پرفشار قطعا نیازمند دریافت میزان کافی از کربوهیدراتها و پروتوئین ها میباشد که خروجی مثبتی را در مقابل مصرف به موقع و میزان کافی از آنها دریافت خواهید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.