اسلیمینگ آبی

اسلیمینگ آبی

نمایندگی فروش کپسول های لاغری اسلیمینگ
اسلیمینگ آبی

اسلیمینگ آبی

نمایندگی فروش کپسول های لاغری اسلیمینگ

انیمال پک یونیورسال

انیمال پک یونیورسال




مکمل انیمال پک کمپانی یونیورسال آمریکا ، مولتی ویتامین برتر سال شناخته شده است . مکمل مولتی ویتامین animal pack یونیورسال برای رفع کمبود میکرونوترینت ها و بهبود محیط بدن برای آنابولیک بیشتر طراحی شده است . مکمل انیمال pack کمپانی universal انتخاب تمامی بدنسازان بیش از 3 دهه اخیر است . 

اگر برای مسابقه در حال تمرین هستید ، اولین اتفاقی که در صورت عدم استفاده از انیمال پک می افتد ، این است که جای خالی مواد مغذی دیده می شود . اما چرا باید به این مورد اهمیت داد ؟ زیرا در طی زمان طولانی ، این کمبود ها شروع به رشد می کند و در انتها بدن شما دیگر قادر به عملکرد در سطح بالا نخواهد بود . حتی اگر بدن شما تنها یک ماده مغذی کم داشته باشد ، بدن شما ممکن است مراحل آنابولیک را قطع کند و از عضله سازی جلوگیری شود و بدن وارد پروسه کاتابولیک شود . زمانی که این اتفاق رخ دهد ، رشد شما متوقف خواهد شد . 

تحقیقات نشان داده است که بدنسازان و وزنه برداران ، به دلیل فشار زیاد و تداوم تمرینات ، از دیگر ورزشکاران به مواد مغذی بیشتری نیازمندند . در طول رژیم های کم کالری ( رژیم های تکراری و خسته کننده مانند برنج و مرغ ) ، نیاز به مواد مغذی به طور چشمگیری افزایش می یابد . 

نکته قابل توجه این است که بدنسازان حرفه ای ، حتی هنگامی که از یک مولتی ویتامین معمولی استفاده می کنند ، باز هم بدنشان کمبود مواد مغذی را احساس می کند . یک مکمل ابتدایی کفایت نمی کند . بدنسازانی که تجربه شرکت در مسابقات را دارند می دانند که یک مولتی ویتامین قوی اولین ویژگی برای برتری است . این گفته با توجه به تحقیقات انجام شده تایید می شود که 100 % وزنه برداران المپیکی و 90% بدنسازان زن و مرد از یک مکمل مولتی ویتامین و مواد معدنی مانند مولتی ویتامین Animal پک یونیورسال استفاده می کنند .

کمبود ویتامین نه تنها بر عملکرد و حجم شما تاثیر می گذارد ، بلکه شروع به تاثیر گذاشتن بر روی عملکرد دیگر مکمل های مصرفی نیز می کند . با مصرف انیمال پک Universal ، تمام مواد مورد نیاز و اضافی نیز در بدن تامین می شود . انیمال پک شامل pyridoxine alpha-ketoglutarate ، کراتین ، لیپوتروپیکس ، ال آرجنین ، آلفا لیپویک اسید ، eleuthero و ... است . در یک بسته از Animal Pack ، بیش از 60 ماده مورد نیاز به مقدار متعادل و زمان مناسب به بدن می رسد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.