اسلیمینگ آبی

اسلیمینگ آبی

نمایندگی فروش کپسول های لاغری اسلیمینگ
اسلیمینگ آبی

اسلیمینگ آبی

نمایندگی فروش کپسول های لاغری اسلیمینگ

کپسول لاغری گلوریا

کپسول لاغری گلوریا یکی از جدیدترین محصولات لاغری موجود در بازار است که عملکرد فوق العاده ای در لاغری و کاهش وزن فرد مصرف کننده دارد.با مصرف قرص لاغری گلوریا میتوان در یک دوره وزنی بین 7 تا 12 کیلوگرم بدون بازگشت و بدون عوراض کم کرد.

گلوریا به دلیل داشتن ترکیبات کاملا گیاهی بدون عوارض است،در ترکیبات گلوریا هیچگونه مواد مخدر ونظیر آمفتامین ها و نیز مواد شیمیایی وجود ندارد که این باعث سلامت بالای این قرص لاغری شده است.

علاوه بر آن قرص لاغری گلوریا به دلیل ترکیبات گیاهی به پوست آسیبی نمیرساند و مانع از آسیب دیدگی های پوستی ناشی از لاغری نظیر تیرگی و ترک های پوستی میشود،همچینین گلوریا مانع از شل شدگی پوست میشود و باعث کشش پوست میشود،این ویژگی باعث میشود پس از آب شدن چربی زیر پوست و کشیده شدن آن پوست جمع شود و در نتیجه باعث کاهش سایز فرد شود،پس کپسول لاغری گلوریا علاوه بر کاهش وزن باعث کاهش سایز فرد نیز میشود.


در ترکیبات گلوریا مواد مغذی معدنی و ویتامین ها نیز استفاده شده است که باعث کمک به سیستم بدنی فرد در دوره مصرف مشود،دیگر ترکیبات گلوریا عبارت اند از:


میوه خشک





Magolia Bark



Ginseng Root



Passion Flower




Perllia leaf



Poria


Scurellaria root




عوارض کپسول(قرص)گلوریا:


اگر قرص لاغری گلوریا را سرخود و بدون برنامه مصرف کنید و جزء افراد زیر باشید گلوریا میتواند برای شما عواض به همراه داشته باشد:


  • بیماران قلبی و عروقی نظیر تپش قلب دیابت و فشار خون
  • بیماران کبدی و کلیوی نظیر انواع نارسایی ها
  • افراد زیر 18 سال
  • افراد بالای 60 سال
  • بانوان باردار
  • بانوانی که در دوره شیردهی به سر میبرند
  • در صورت داشتن هرگونهبیماری خاص حتما مشاوره شوید


برای ارتباط با ما از طریق تلگرام کلیک کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.