اسلیمینگ آبی

اسلیمینگ آبی

نمایندگی فروش کپسول های لاغری اسلیمینگ
اسلیمینگ آبی

اسلیمینگ آبی

نمایندگی فروش کپسول های لاغری اسلیمینگ

قرص لاغری جی سی

قرص لاغری جی سی تولید شده توسط شرکت MSH آلمانی است که در تولید قرص لاغری جی سی از آخرین تکنولوژی روز و بهترین و مرغوب ترین مواد گیاهی لاغری استفاده شده است،ویژگی ها و عملکرد فوق العاده قرص جی سی باعث شده است که در مدت کم حضور خود در بازار طرفداران بسیار زیادی پیدا کند.

در ترکیبات قرص لاغری جی سی مواد مخدر نظیر آمفتامین ها و مواد شیمیایی بکار نرفته است و همین امر باعث سلامت قرص جی سی شده است.

قرص لاغری جی سی در دو مرحله اثرگذاری خود را نشان میدهد:

در مرحله اول با کاهش شدید اشتها در حد صفر مانع از دریافت اضافی کالری در بدن میشود که به صورت چربی های اضافه انباشت میشود که این کاهش اشتها باعث میشود بدن برای تامین انرژی مورد نظر خود از ذخایر چربی خود استفاده کند.

در مرحله دوم با افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن باعث میشود که بدن در یک شرایط مناسب برای چربی سوزی قرار بگیرد و با افزایش فعالیت های متابولیک بین سولی باعث از بین بردن چربی های نواحی مختلف بدن میشود.


با استفاده از قرص جی سی میتوانید تاثیرات مثبت آن را در روزهای اول مشهاده کنید،قرص جی سی برای مصرف آقایان و خانم ها مناسب است و با مصرف قرص لاغری جی سی نیازی به تمرین های سخت و نفس گیر ورزشی و یا رژیم های کم کالری ندارید.


عوارض قرص جی سی و موارد منع مصرف:


  • افراد بالای 60 سال و زیر 18 سال
  • بانوان باردار و شیرده
  • بیماران کبدی و کلیوی
  • بیماران قلبی نظیر فشاخون بالا و تپش قلب



برای اطلاعات بیشتر و مشاوره و سفارش با ما در ارتباط باشید.




برای ارتباط با ما از طریق تلگرام کلیک کنید


وبلاگ نمایندگی رسمی فروش قرص لاغری بلوبری در ایران




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.